lauantai 19. joulukuuta 2015

joulukalenterin luukku 18 &19

Make kävi tänään hyppäämässä Toivolla. Mä olin kentällä jo aika paljon aikasemmin joten alkuverkkailin sitä siinä sitten käynnissä ja ravissa. Toivo oli super ihana ja suhteellisen rento, ja mikä parasta rauhallinen. Äiti otti Toivon ja me rakennettiin Maken kanssa esteet. Oli sarja pitkällä sivulla, okseri diakonaalilla ja pysty toisella diakonaalilla.  Toivo meni ( tietysti) hyvin koska selässä keikkui ammattilainen. Ei se tietenkään sen rauhallisempi ole, ratsastaja vaan hallitsee sen paremmin kuin minä.



Mä oon löytäny super hyvän keinon siihen että mä pysyn ite tosi rauhallisena kun ratsastan. Mä tein spotifyhyn oman listan ratsastusmusiikille ja kuuntelen tästedes aina musiikkia kun ratsastan, paitsi valmennuksissa musiikki saa jäädä pois.

4 kommenttia:

  1. vitsi Toivo näyttää kivalta tos ku Make menee sil! :D Liityin muutes lukijaks jote mees sääki lukeen mun blogia ;) www.minnan-elamaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Heitin sua haasteella! :) http://hepsuthopsut.blogspot.fi/2015/12/kuvahaaste.html

    VastaaPoista
  3. Heippa! Löysin blogi googlettamalla Toivosta. Olen sen vanha "vuokraaja"; liikuttava ja hoitaja. Jään seuraamaan menoanne;) Kaikkea hyvää rakkaalle Toivolle:)

    PS. Onko Toven kesäihottuma haitannut menoanne??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole. vanhasa kodissaan ei edes oireillut

      Poista