tiistai 13. joulukuuta 2016

🎅🎄 13

Tänään vuorossa toivottu tavoitteet ensivuodelle-postaus. En aio tehdä postausta kilpailutavoitteista pelkästään, vaan teen yleisen laajemman, mutta toisaalta aika suppean kuvauksen tavoitteisiini.Teen postauksen siis kategorioitain ja jokaiseen kategoriaan kolme asiaa.

Vapaa-aika

- Käy salilla tai lenkkeile. Mun on pitänyt jo ajat sitten aloittaa salilla käyminen tai lenkkeily ratsastuksen tukena, mutta toisin vaan aina käy.
-Saa aikaiseksi enemmän. Tykkään hirveästi käydä liikuttamassa muiden hevosia ja vaikka mitä, mutta en koskaan saa aikaiseksi lähteä sinne ja se ärsyttää mminua oikein todella.
-Opettele nauttimaan vielä enemmän elämästä. Tänä vuonna opettelin ja opinkin, mutta koskaan elämästä ei kai voi liikaa nauttia.

Hevoset

- Panosta näihin hevosiin joita sulla sun elämässä nyt on. Mulla on tapana mietti liikaa tulevaa. Pitäi elää hetkessä, panistaa siihen mitä on nyt, koska huomenna sitä ei välttämättä ole. kaikki kun on niin haurasta.
-Tee Toivon kanssa vielä enemmän maastakäsittelyä. Sitäkin on tullut tehtyä, mutta lisä ei tekisi pahaa.
-Kartuta luottamusta vielä lisää Toivoon ja Kapuun



Ratsastus

-Panosta enemmän sileän ratsastukseen. Nytkin panostan, mutta kouluvalmennuksissa olen käynyt ehkä liian säännöllisen epäsäännölisesti.
-Yritä saada itsesi suoraksi. Iso ongelma, mun vinous. Täälläkin olen asiasta vähän puhunut.
-Ratsasta paremmin

Kilpaileminen

-Vakiinnuta metrin radat samaan kuosiin kuin 90cm radat nyt. 
-Suunnittele kilpailut hyvin
-Seilinpoika Suomenhevoscup




 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti