maanantai 5. joulukuuta 2016

🎅🎄 5

noniin, pitkästä aikaa taas jotain muuta kuin erikoispostauksia. Mulla ei oo ollut nyt ollenkaan aikaa kirjoitella, joten oon vaan julkaissut vanhoja kirjoittamiani joulukalenterin luukkuja. Nyt mulla kuitenkin on sen verran aikaa että kirjoittelen muutamasta päivästä tuleviin luukkuihin. Nyt saatte kuulla lauantaisesta valmennuksesta. Oltiin osiaan taas Heinillä tekemässä sileän treeniä ja harjoittelimme ihan vaan ratsastamista. Kokoamista ja hevosen ratsastamista oikein päin. Mä ite oon niin vino, enkä oo saanu edelleenkään aikaiseksi varata sitä hierojaa, joten se vaikeuttaa aika paljon mun omaa istuntaa. Estesatulassa mulla menee jalat aika eteen tosi helposti ja katse ihan alas, katse tosin ei satulasta johdu, vaan ihan vaan musta.

Hevosen oikein ratsastaminen sujuu, mutta kokoamisessa on vielä todellisesti harjoittelemista. Alapohje on vaikea pitää kiinni, koska puristan polvella liikaa. Näin ollen kokoaminen on todella haastavaa, koska jos pohje ei ole kunnolla kiinni ja kun otan edestä laukkaa ylös, Toivo tiputtaa raville. Se tarvitsisi todella, todella paljon jalkaa, koska sillä ei ole vielä ihan tarpeeksi voimaa kantaa itseään omin voimin. Myös se, että en uskalla vaikuttaa Toivoon isosti, pelkään että se suuttuu outoo, tiedän ja istun vain hiljaa paikallani. Joo, on totta että Toivo dramatisoi kaikkea aika helposti, mutta sen saa siedätettyä. Tässä kohtaa voisin taas siteerata Heiniä. "Sä oot sille liian hyvä kaveri etkä uskalla pyytää siltä tarpeeks."

Taas kerran vain videoita on saatavilla. Ja taas kerran saatte nauttia mun huonoista leikkaustaidoista sekä oudoista musavalinnoista ja katsoa videota.↑↑


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti