keskiviikko 9. elokuuta 2017

Elossa vielä!

Melkein koko kesäloma vierähti ilman blogia ja nyt onkin oiva hetki aloittaa taas uudelleen uudella innolla tämänkin kirjoittaminen. Instagramissa meitä seuraavat tietävätkin kuulumisia ja jos sua kiinnostaa mitä me ollaan tässä välissä puuhattu, kurkkaa sieltä. Instasta meidät siis löytää nimimerkillä _tuskantoivo_

Mulla alkaa koulu ensi maanantaina, ja koska olen viikot asuntolassa, mulla pitäisi olla aikaa kirjoitella tännekin oikein ahkerasti. Nyt mieleesi varmaan juolahti, jos mä oon asuntolassa viikot, mitenkä Toivo sitten? No mä pääsen bussilla loistavasti Huittisiin, eikä Toivo kärsi tästä asiasta millään lailla. Toki, mun pikkusisko ja äiti käy tallilla hoitamassa Toivoa useammin ilma mua esimerkiksi kävispäivinä. Kevyinä ratsastuspäivinä, joita on 2-3 viikossa mä ratsastan ainakin yhden niistä ja Anniina sitten 1 tai kaksi riippuu siitä miten minä ehdin. Anniina kuitenkin pystyy aivan hyvin tekemään Toivolla kevyitä päiviä, kunhan laukkaamista ensin vähän harjoittelevat. 

Se mitä en ole Instagramissa kertonut on, että mun valmentaja Heini, perusti nyt sellaisen tiimin, josta aion kirjoittaa aivan varmasti erillisen postauksen, koska jos siitä nyt alkaisin kirjoittaa, tulisi tästä tekstistä tosi pitkä.

Tänä vuonna on tulossa vielä kisoja, ja seuraavat ovatkin tämän viikon sunnuntaina Turussa Artukaisissa. Hyppäsin nyt tähän väliin muutaman 90cm uudella kuolaimella jotta saisin sujuvia ratoja ale, ja niitä saatiinkin, vaikka nollarataa en hypännytkään. Turussa aion mennä nyt sitten ensimmäisen metrin uudella kuolainviritelmällämme. Kuninkaallisiinkin on tarkoitus mennä, jos pysytään terveinä ja siellä hypätään kahtena päivänä. Kuninkaallisista voisin väsätä jonkinlaista videopostausta koko viikonlopulta, jos haluatte?

4 kommenttia:

  1. Videopostaus olis tosi kiva! Tsemppiä kisoihin :)

    VastaaPoista
  2. videopostaus olisi kyl kiva :) Mitä sä opiskelet ja onko viel paljon jäljel? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti mielipiteestä. Aloitan nyt eläintenhoitajaopiskelut.

      Poista