lauantai 21. marraskuuta 2015

#5

Oon nyt päättäny tehdä sit sen joulukalenterin, mutta siihen postaustoiveita saa vielä heitellä. Herranjumala se joulu tulee jo jäätävää vauhtia ja lunta ei oo vielä tänne tullu oikeastaan ollenkaan ja ulkona klipattu hevonen pärjää ihan fleece vuorisella fullneck sadeloimella. Toisaalta ihan hyvä, niin on kenttä sinänsä paremmassa kunnossa kun ei oo jäätyny vielä kertaakaan kunnolla.
        Mun piti kirjottaa tän viikon kaikista kolmesta valmennuksesta mitkä mulla piti olla, mutta nyt niitä onkin sitten vaan yksi. Vähän harmittaa ettenkö sanoisi. Maja tuli kipeeksi ja ilmoitti siitä hyvissä ajoin. Make ilmotti tänään aamulla et joo en pääsekkää tänään ja huomenna pitäis olla Lauran valmennus sitten vielä.
         Toivo on ollut nyt kahtena vikana päivänä tooosi hyvä. Ravissa ja laukassa on ollut aika hyvin jarrut ja vauhti ei tosiaan oo kiihtynyt paljoo missään askellajissa paitsi käynnissä laukan jälkeen haluis hirveesti vielä jatkaa laukkaamista. Hieno hevonen se on <3
Mulla on taas näitä tosi tylsiä kuvia, ku harvoin kukaan kerkee kuvaa mua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti