perjantai 11. joulukuuta 2015

joulukalenterin luukku 11

Elämäni aakkoset
Sain tän idean yhdestä toisesta blogista, nimeä en nyt muista. 
A- Annika, nimeni 
B-banaani, inhokki hedelmäni 
C- centered riding, asia jota haluaisin joskus opetella
D- dressage, ratsastus, jossa mul palaa pinna jos en onnistu, kuitenkin tosi tärkeää
E- ESTEET <3 <3 <3 

F-  Finnishhorse, suokit, elämäni hevonen <3, nöyriä, kilttejä ja herkkiä.
G-  gekko, oon aina halunnu gekon ja sen vielä hankin tai en ehkä 
H- höpöttäminen, mä höpötän aina kavereilleni niin paljon, ja vielä kaikenlisäks turhaa, että ne hermostuu ja suuttuu ja vaikka mitä 
I- iltavirkku, mä valvon aina tosi pitkään ja en saa unta
J- Julia, mun paras kaveri <3 
K- kateus, tuun helposti kateelliseks muille....
L- laukka, paras askellaji
M- Mansikat, ihan hyviä, mut keitettynä esim. kiisselissä ihan järkyttävän makuisia
N- nopeus, mulle on tärkeetä että hevonen jolla kisaan on nopea tarvittaessa radalla, ilman mitään potkimista
O- onnellisuus, mulle on tärkeetä et mun kaverit on onnellisia, vaikka välillä itekin teen ne surulliseks                                              P- Pinaattikeitto, ihan superhyvää varsinkin kananmunan kanssa                                      
                     Q- Q&A postaukset onn mun mielestä superkivoja tehdä ja lukea         

R- ravit, en jostain syystä hirveästi tykkää raviurheilusta  
S- salaisuudet, oon tosi huono pitämään salaisuuksia     
T- Toivo, tarviiko siitä nyt jotain sanoa <3                         
      U- unet, mietin aina että unet tarkoittaa jotain ja pohdin niitä 
                V- Velmi, meidän tallin yks ihana suokkipappa Velmistä lisää täältä 
                          W- wauhti ja waaralliset tilanteet, en ees niistä tykkää mut huomaan olevani siellä vaarallisissa tilanteissa          
X- algebra, ihan super vaikeeta mun mielestä              
Y- yläkropan jännittyneisyys on yks mun ratsastuksellisista ongelmista, varsinkin kyynärpäät ja hartiat jännittyy helposti
 
Z- zzz, nukkuminen, parasta          Ä- Äiti <3       Ö- ötökät, riippuu ötökästä, jotkut kivoja jotkut vähän vähemmän kivoja                                                                                            
                                                                                                                   
               

                                                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti