tiistai 1. joulukuuta 2015

kalenterin luukku 2

Miksi juuri Toivo ?
Hyvä kysymys! Syitä on tietysti monia, mutta kerron nyt jotain. Toivohan oli tosiaan ensimmäinen hevonen jota kävimme katsomassa. Joo kyllä, tiedän että pitäisi käydä kasomassa useita hevosia, mutta vielä en ole päivääkään katunut päästöstäni. Siinä siis kävi niin että näin ostoilmoituksen ja siitä kolmen päivän kuluttua olimme katsomassa Toivoa.

       Mä oon ite aika arka hyppäämään uusilla hevosilla, mutta Toivolla uskalsin hypätä heti sen about 90-100 cm ratana mikä on ainakin mulle iso saavutus. Toivo oli just kivan villi mut kuitenkin sellanen et hei oikeesti tää on ihan super. Hevonen oli niin superhypermega kiltti hoitaa ja sillä oli tietty tehty kaikkea mm. ajettu, uitettu, menty kakspäältä, hypätty kisoissa 110cm ja koulua kotona semmonen HeB.
      Oon ite vähän sattumaan ja taikuuteen yms uskova joten sekin tähän liittyi. Toivon emä on Willin Orvokki eli sen ns. toinen nimi on Orvokki ja mun oman äitin toinen nimi on Orvokki. Toivo on syntynyt 14. päivä samoin minä.
together forever <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti